- Optixs
- Support
Support
The content of this page is unfortunately not translated into English. In case that you are interested in finding out more, you can read the Czech version or contact our specialists.
Komplexní servis a údržba
Zákazníkům nabízíme kromě samotné dodávky přístrojů široké spektrum podpory a servisních služeb. Náš tým technických specialistů vám po může s výběrem nového systému, ale i s jeho instalací. Po instalaci vám představíme, jak systém efektivně používat a jak se o něj starat. Vytvoříme pro vás plán pravidelné údržby a revizních prohlídek přístroje, abychom mohli i nadále ručit za jeho bezpečné a spolehlivé fungování. V případě nečekaného problému je vám k dispozici náš servisní tým. Ten na vaše požadavky zareaguje během následujících 24 hodin a pomůže vám situaci napravit. Servisní tým OptiXs sídlí v Praze, ale bez problémů za vámi dojedeme třeba až na východ Slovenska.
Poskytujeme záruční i pozáruční servis, v případě zájmu se můžeme domluvit na prodloužení záruční smlouvy. Díky zázemí evropských centrál našich výrobců pro vás dokážeme zprostředkovat specializovaná aplikační školení, referenční měření nebo výrobu testovacích vzorků.
TECHNICKÁ PODPORA
Reakce do 24 hodin
Návody, postupy & doporučení
- Doporučení k zacházení s chladícími systémy laserů
- Terčík pro seřízení pozice svazku
- Bezpečnostní tahák
- Jak správně vybrat sestavu spojených optických stolů