K používání a měření webu využíváme cookies. Používáním tohoto webu souhlasíte se způsobem, jakým s cookies nakládáme. Další informace

Podpora

Komplexní servis a údržba

Zákazníkům nabízíme kromě samotné dodávky přístrojů široké spektrum podpory a servisních služeb. Náš tým technických specialistů vám po může s výběrem nového systému, ale i s jeho instalací. Po instalaci vám představíme, jak systém efektivně používat a jak se o něj starat. Vytvoříme pro vás plán pravidelné údržby a revizních prohlídek přístroje, abychom mohli i nadále ručit za jeho bezpečné a spolehlivé fungování. V případě nečekaného problému je vám k dispozici náš servisní tým. Ten na vaše požadavky zareaguje během následujících 24 hodin a pomůže vám situaci napravit. Servisní tým OptiXs sídlí v Praze, ale bez problémů za vámi dojedeme třeba až na východ Slovenska.

Poskytujeme záruční i pozáruční servis, v případě zájmu se můžeme domluvit na prodloužení záruční smlouvy. Díky zázemí evropských centrál našich výrobců pro vás dokážeme zprostředkovat specializovaná aplikační školení, referenční měření nebo výrobu testovacích vzorků.

TECHNICKÁ PODPORA

servis@optixs.cz

Po celé ČR a SK
Reakce do 24 hodin
Martin Svoreň
+420 607 022 210
svoren@optixs.cz
Lukáš Šticha
+420 607 066 386
sticha@optixs.cz
Ing. Ondřej Sekyrka
+420 602 322 359
sekyrka@optixs.cz

Návody, postupy & doporučení


Servis OptiXs na instagramu