- Optixs
- Servis
Servis
Komplexní servis a údržba
Staráme se o vaše zařízení až do konce jejich životnosti. Na začátku spolupráce vytvoříme plán pravidelné údržby a revizních prohlídek přístroje, abychom zajistili jeho bezpečné a spolehlivé fungování. Kromě pravidelného servisu jsme vám k dispozici i v případě nečekaného problému. Náš servisní tým na vaše požadavky reaguje do 24 hodin a dojede za vámi v rámci celé České i Slovenské republiky.
U našich přístrojů zajišťujeme jak záruční, tak pozáruční servis. Naši technici jsou školeni přímo u výrobce a mají od něj plnou autorizaci. Díky tomu jsme schopni rychle reagovat a minimalizovat čas, kdy nemůžete se zařízením pracovat. Vysokou kvalitu servisu poskytujeme i díky tomu, že jsme v průběhu opravy v kontaktu s techniky výrobce. Většinu závad řešíme přímo u vás, pro případ potřeby disponujeme vybavenou servisní laboratoří v Praze.
Záruční servis
Prioritu u nás mají přístroje v záruce, které řešíme bezodkladně. Záruční smlouvu je v některých případech možné prodloužit. Pro komerční zákazníky nabízíme možnost uzavření servisní smlouvy a dohodnutí zvláštních servisních podmínek (SLA).
Pozáruční servis
I po uplynutí záruky zajišťujeme pro dodaná zařízení dlouhodobou podporu. Je-li to nutné, jsou naši technici schopni řešit závady i na laserech a zařízeních jiných výrobců.

TECHNICKÁ PODPORA






Návody, postupy & doporučení
- Doporučení k zacházení s chladícími systémy laserů
- Terčík pro seřízení pozice svazku
- Bezpečnostní tahák
- Jak správně vybrat sestavu spojených optických stolů
- Test ochranných brýlí pro práci s laserem